Alternativmedicin
Svenska
Följ oss på facebook

Alternativmedicin Forum Hypnos

 Hypnos
camilla
2008-03-27 17:37:18
Vart vänder jag mig om jag vill ha hjälp av hypnos? stockholm/Uppsala Har någon provat och blivit hjälpt?

Antal svar på detta inlägg: 9

Svara på detta inlägg

Sidor: « 12 »


mimi
2012-11-02 19:10:59
hej! tack för era tips, nu vet jag var jag ska vända mig någonstans.Ni som rekommenderar Håkan. Hur lång tid är en session och vad kostar den? hoppas på svar för jag tänker boka en tid hos honom
Åland J
2011-09-08 16:39:22
Jag ser att tråden är gammal och att han jag rekommenderar redan har nämnts fast jag rekommenderar också Håkan Källving från Hypnosinstitutet då jag tycker att han verkar vara den mest kunniga och kompetenta inom området. Tycker också att det verkar vara den mest seriösa av alla sidor jag kollat igenom och den person som man får bäst resultat från av vad jag hört. Två goda vänner har fått fantastiskt bra hjälp och polarn som jag aldrig kunde drömma om att jag någonsin skulle se snusfri under min livstid har helt lagt av efter två besök.
Veronica Niva
2010-04-12 20:32:52
Hypnos är något jag aldrig provat, men har läst mkt om detta. Jag tror detta och healing kommer att lyftas fram mer i vår moderna tid. Vi går mot ett paradigment skifte där det alternativa kommer att basuneras ut mer och mer. Jag tror många människor är trötta på den konservativa läkarvården som råder. Det finns många fina läkare, men deras utbildning hindrar dom från att vidga sig. Människor är trötta på tabletter i omlopp och alla biverkningar. Jag är utbildad undersköterska, men jobbar själv med bl.a kvantmedicin. Ett instrument som läser av obalanser som kroppen ev är belastad med. Jag ser fram emot nya tekniker :)
Marie
2010-04-11 14:52:31
Jag har gått hos Håkan Källving. Han är kompetent, professionell och dessutom härlig att ha att göra med. Jag kände mig mycket lugn och trygg med honom. Jag rekommenderar honom varmt! Kram / Marie Svensson
Annika Lundqvist
2009-12-06 02:57:15
Jag är certifierad Hypnosterapeut. Utbildad av Cal Banyan MA på Banyan hypnosis Center i Kalifornien USA.Jag använder mig av 5-PATH och 7-PATH Självhypnos som är ett mycket effektiv och systematiskt tillvägagångssätt. Jag kan hjälpa dig att nå dina mål och och till att prestera ditt bästa. Bryta gamla invanda beteenden och vanor. Även viktproblem kan jag behandla med hypnos så att du kan hålla vikten efteråt. Jag kan hjälpa dig sluta röka på ca. två sessioner Jag har min praktik på: Söders Spa Östgötagatan 31 Tfn. 08-643 04 54 eller mobil: 070-714 26 75. Jag använder mig av 5-PATH och 7-PATH Självhypnos som är ett mycket effektiv och systematiskt tillvägagångssätt. Jag kan hjälpa dig att nå dina mål och och till att prestera ditt bästa. Bryta gamla invanda beteenden och vanor. Även viktproblem kan jag behandla med hypnos så att du kan hålla vikten efteråt. Jag kan hjälpa dig sluta röka på ca. två sessioner. Med vänliga hälsningar, Annika Lundqvist, certifierad Hypnosterapeut och medlem i "National Guild of Hypnotists"

Svara på detta inlägg