Alternativmedicin
Svenska
Följ oss på facebook

Alternativmedicin Forum Hypnos

 Hypnos
camilla
2008-03-27 17:37:18
Vart vänder jag mig om jag vill ha hjälp av hypnos? stockholm/Uppsala Har någon provat och blivit hjälpt?

Antal svar på detta inlägg: 9

Svara på detta inlägg

Sidor: « 12 »


Tfplqnjz
2008-12-13 20:24:24
Thanks!,
Miad
2008-12-07 13:55:14
Jag har gått hos Håkan Källving på hypnosinstitutet. Gäller bara att känna sig redo för hypnos, att våga slappna av och släppa loss. Jag var så spänd så det fungerade inte.
Karl
2008-10-21 20:22:50
Det finns en som är mycket bra i Stockholm. Mer info på hypnosia.se
Maria
2008-04-14 14:01:28
Hej Camilla! Jag har fått bra hjälp genom hypnos. Det är ett helt ofarligt (finns inga biverkningar), effektivt och behagligt sätt att bli av med problem. Det är dessutom bra mot många olika saker och även saker som den ordinarie läkarvården inte har lika bra koll på. Den bästa kombinationen är för det mesta att börja med hypnoanalys (som handlar om att ta bort gammalt skräp - ex känslan av en obehaglig händelse) och sedan avsluta med suggestionsterapi (som handlar om att lägga till det man vill ha istället - ex bättre självförtroende). Hypnos är något som de flesta borde använda för att må bättre och få ett liv som passar dem mer. För att hitta en kunnig terapeut/hypnoanalytiker med rätt talang skulle jag ringa tel:390-12288 (skolan) och fråga vem de rekommenderar i dina hemtrakter. Lycka till!

Svara på detta inlägg