Alternativmedicin
Svenska
Följ oss på facebook

Alternativmedicin Forum labratorium tester

 labratorium tester
frederick damore
2012-11-29 13:26:11
jag kommer til stockholm næsta vecka så vil ni jeg skal komme och besøka er skriv en mail...frederickdamore@gmail.com Organix analys → Analys av hela ditt interna system Matintolerans analys → Vad kan jag tåla att äta? Analys av stresshormoner → hormon problem binyretrœthed Aminosyror testa → kanske saknar jag byggstenar i min kropp? stol test Jag använder dessa analyser till att vi kan ha ett verktyg för att förstå din kropp så bra som möjligt. Varför fortsätter du att ha magproblem, trötthet eller annat. Ytterligare analyser kan användas om du vill optimera kroppens förmåga att hantera vardagens stress (förorening, användning av läkemedel, åldrande, idrottsträning, osv.) Genom att utvärdera organiska syror Analyserna visar hur delar av kroppens funktioner kan stödjas, och därmed fungera optimalt. Ackumulering av organiska syror orsakas typiskt av en kemisk blockering i kroppen. Ofta blockeringen reparera hjälp av rätt kost, kosttillskott, rätt livsstil och homeopati. Skapa balans i kroppen kan minska symtomen och förhindra framtida sjukdom. Testerna är utformade för att ge mig och dig själv och dokumentation verktyg som kan behandla dig som möjligt, och att prioritera kroppen förhållanden och behandla dig som individ helhet.

Antal svar på detta inlägg: 0

Svara på detta inlägg

Sidor: « 1 »



Svara på detta inlägg