Alternativmedicin
Svenska
Följ oss på facebook

Alternativmedicin Forum Hur botas borelia utan antibiotika??

 Hur botas borelia utan antibiotika??
Nina
2010-01-14 23:58:34
Har haft borrelia flera år utan att veta det. Tog prover som konstaterade borrelia-infektion för snart ett år sedan och har tagit Borrelia i D12 potens och senare även högre potenser, vilket har hjälpt men när jag slutar ta dem kommer hudrodnaden tillbaka och jag blir oftare yr och har huvudvärk. Förutom dessa symtom har jag haft ont och i vissa leder svullnat(tummleden).Ena foten har nedsatt känsel på hälen och några tår.Annars mår jag ganska bra för att ha haft Borrelia så länge. Skulle verkligen vilja ha råd och tips hur jag stärker kroppen så att den kan komma tillrätta med borrelian.

Antal svar på detta inlägg: 2

Svara på detta inlägg

Sidor: « 1 »


Reflexologen
2011-06-24 22:32:55
Hej ! Vill tipsa er om kollodialt silver som ett alternativ till antibiotika. Detta är ett mycket bra medel mot alla typer av virus, bakterier, svampar och parasiter. Säljs på vissa hälsokost butiker men är tyvärr på väg att försvinna då det konkurrerar med läkemedelverkets miljon industri tillverkning av antibiotika.
Katharina Bjelke
2010-03-14 10:16:22
Hej Vår hund fick borrelia -feber, stelhet, värk, trött, mager... Fick penicillin i omgångar utan att det hjälpte mer än för stunden. Så vi kombinerade det med de produkterna vi jobbar med (jobbar som Nikkenkonsulent), efter att ha sovit på magnettäcke, druckit renat vatten med korngräs i och ha fått magnetmassage så blev hon frisk. Var väl som så att hon, och hennes immunförsvar, behövde hjälp att återhämta sig. Nu e hon en frisk och pigg liten tjej igen :) /Katharina nikkenkonsulent@gmail.com

Svara på detta inlägg