Alternativmedicin
Svenska
Följ oss på facebook

Alternativmedicin Forum Anna Hunt - shamanic healing workshop

 Anna Hunt - shamanic healing workshop
Sofia
2015-03-23 14:24:18
Hejsan! Jag heter Sofia och jag står som arrangör för Anna Hunts (engelsk) shamanska workshops och talks i Sverige i April. Jag hoppas att någon här kanske är intresserad av att komma på en workshop, eller att du/ni skulle kunna hjälpa oss att sprida ordet (förslag på text till en facebook post och en twitter post finns längst ner i detta meddelande) för denna fantastiska chans att uppleva shamansk healing med Anna. Looking to boost your health and wellbeing? Release stress and anxiety? Inject inspiration, creativity, purpose and fulfilment into your life? Then this is the workshop for YOU! Här är datumen i Sverige: Tors 16 April - gratis \"talk & book reading\" på Vattumannen, Stockholm Lör 18 - Sön 19 April - workshop på Yogaland, Vällingby, Stockholm Tors 23 April - gratis \"talk & book reading\" på Regnbågen, Göteborg (anmälan krävs, få platser) Lör 25 - Sön 26 April - workshop på Göteborgs Kundaliniyogacenter Jag är så tacksam om du/ni vill komma eller har chans att hjälpa till att sprida ordet, men absolut ingen fara om inte. Önskar er alla en fin vår och hoppas vi ses i April. Glada hälsningar, Sofia

Antal svar på detta inlägg: 2

Svara på detta inlägg

Sidor: « 1 »


Samson
2015-10-22 06:35:58
Anders Lf6nnfe4lt skriver:Anders Lf6nnfe4ltFör 1601 dagar sedanc4ven om uvopphsre4tten idag har en stark ste4llning i folks re4ttsmedvetande e4r det intressant att spekulera i vad mediaff6retagens he5rdhe4nta uppslutning bakom den kan leda till. Kanske fe5r det e4ven den laglydiga delen av befolkningen att ifre5gase4tta riktigheten i att ett fe5tal kulturproducenters intressen alltid ge5r ff6re den stora massan kulturkonsumenters. c4n se5 le4nge har vi inte sett mycket av en se5dan utveckling och mediabolagen har fortfarande ett moraliskt f6vertag. Men eftersom det verkligen inte e4r i deras intresse att ff6rlora det f6vertaget borde de antagligen anstre4nga sig lite mer ff6r att behe5lla det.
Felicia
2015-08-18 22:31:49
Hej Sofia! Finns det planer på att Anna ska återkomma till Sverige? Mvh Felicia

Svara på detta inlägg