Alternativmedicin
Svenska
Följ oss på facebook

Alternativmedicin Forum Jobba med integrerad medicin!

 Jobba med integrerad medicin!
Nytt projekt i Stockholm
2014-07-30 18:46:55
Hej alla, Anser du att integrerad medicin är framtiden inom vård och medicin? Är du intresserad av såväl österländsk som västerländsk medicin? Att integrera traditionell medicin med modern? Vill du jobba ihop med likasinnade för att erbjuda den mest heltäckande, specifika och individuellt anpassade behandlingen för alla sökande? Jag söker för tillfället folk inom diverse terapier för ett nystartat projekt i Stockholm. Folk inom modern skolmedicin, österländska och västerländska manuella terapier såväl som näringsterapeuter, ayuvreda, psykoterapeuter, NLP-coacher, KBT, akupunktur och mycket därtill är intressant. Allt för att kunna erbjuda en integrerar medicinsk behandlingsmetod för såväl kropp och själ som är skräddarsydd för varje individ. Du kommer att jobba i ett sammansvetsat team där allas talan är lika viktig. Ju bredare kompetens på en och samma arbetsplats desto mer inspirerande blir jobbet och möjligheterna att ständigt utvecklas växer. Allt för att kunna erbjuda en integrerad vård för alla sökande med en tydlig och professionell approach. Låter detta intressant? Söker du nya inspirerande jobbmöjligheter eller känner någon som kan verka intresserad? Tveka då inte att kontakta mig på: unityhealth.info@gmail.com så berättar jag mer ingående om mina idéer och tankar. Mvh, Pontus Sandberg, Osteopat D.O

Antal svar på detta inlägg: 0

Svara på detta inlägg

Sidor: « 1 »



Svara på detta inlägg