Alternativmedicin
Svenska
Följ oss på facebook

Alternativmedicin Forum Akupunktur kurs i Skövde

 Akupunktur kurs i Skövde
Benjamin
2014-07-27 17:18:38
Jag anordnar kurser för de som är intresserade av att lära sig akupunktur. Du får ta del av min kunskap och erfarenhet. Kurserna är helt annorlunda än vanlig akupunktur utbildning. I kurserna kommer jag att lära ut en del essens som kan höja förmågan att på kort tid behandla värkproblem och en del vanliga sjukdomar. Jag kommer bara lära ut det jag tycker är viktigt för att effektivt behandla sjukdomar. Jag kommer undervisa den del som är lätt att förstå och som kan användas av en svensk. Man kan inte hitta detta i vanliga akupunkturböcker eller utbildningar. Kurserna är enkla och lärs ut på kort tid. Kurserna är öppna för de som har baskunskaper inom medicin. Kurserna vänder sig också till de som har utbildning i kinesisk akupunktur men som önskar lära sig mer effektiva tekniker. Efter kursen får man ställa frågor på min blogg och få stöd. Man kommer att förstå att akupunktur enligt TCM inte är svårt att lära och använda. *Smärtfri akupunktur*(förkunskapskrav är medicinsk kunskap på undersköterskas nivå) Smärtfri akupunktur betyder att patienten nästan inte alls känner av nålarna. Pris: 2000 kr inklusive moms Efter kursen kan man behandla värkproblem i hela kroppen och några andra sjukdomar, tex. klimakteriebesvär, reumatism, trötthet. Akupunktur har blivit en avkoppling och njutning. 9:00-11:45, 30/8, lördag i Skövde Kontakta mig via info@akupunkturbk.se

Antal svar på detta inlägg: 1

Svara på detta inlägg

Sidor: « 1 »


Pachara
2015-10-22 07:15:20
skriver:Hej!Fc3b6r det fc3b6rsta, dina tips c3a4r jc3a4tte bra och enkla att fc3b6rstc3a5, sc3a5 tack fc3b6r det. Men jag har en lite frc3a5ga. Kanske jag c3a4r dc3a5lig pc3a5 att sc3b6ka men nc3a4r man laddar upp en bkanrugdsbild c3a4r stc3b6rsta talet 1000 och om man vill ha fast bakgrund skulle jag helst ha 1200, hur fixar man det? Mvh. Emma Storvall

Svara på detta inlägg