Alternativmedicin
Svenska
Följ oss på facebook

Alternativmedicin Forum Daggmaskar på ögonlocken

 Daggmaskar på ögonlocken
Jennie
2011-09-10 16:58:44
Hej, precis som ämnet beskriver så är det så jag ser ut i princip varje dag.. Som om ögonlocken förvandlats till välgödda, feta daggmaskar - ödemaktiga ögonlock skulle förmodligen den mer lärda säga :) Ganska mycket vätska i kroppen för övrigt - är dock smal och har väldigt låg fettprocent men är ändock lite 'plufsig'. Detta fenomen försvinner till stor del om jag tillbringar tid i hett klimat och då svettas bort 'överskottet men tyvärr har ju inte Sverige begåvats med sådant. Någon som vet vad det här kan bero på? Och en ännu viktigare fråga - vad kan man göra åt det? Är född med en njure, kanske kan det påverka? Hej hopp! Jennie

Antal svar på detta inlägg: 12

Svara på detta inlägg

Sidor: « 12 3 »


sara
2012-07-16 11:53:06
Eva Carin Nilsson på EC-living i Skillingaryd arbetar med Tui Na (kinesisk akupunktur och massage). Prova, hon är duktig!
David
2011-11-13 14:05:07
Bo i Sverige på sommaren och utomlands på den kalla 2/3 av året som det är i Sverige. Det är i alla fall det jag tänker göra när jag gått ut skolan.
Peter
2011-09-19 09:26:31
Nja, deltid, jag är utbildad akupunktör. Dock jobbar jag inte så mycket med det. Jag finns i Stockholm.
Jennie
2011-09-18 09:47:13
@ peter - jag gissar att du arbetar med tkm och akupunktur? Om jag har rätt; var finns du i så fall någonstans? ha en fin söndag!
Peter
2011-09-16 16:56:39
Hej, nej jag vet tyvärr ingen där i närheten. Kolla på akupunkturförbundet. Eventuellt kan du söka efter food for kidney yang. dock är kan det vara mer komplicerat än bara det.

Svara på detta inlägg