Alternativmedicin
Svenska
Följ oss på facebook

Alternativmedicin Forum uppenbara symtom, eller??

 uppenbara symtom, eller??
"vaknat ur dvalan"
2011-05-05 02:17:29
Jag har under dem senaste månaderna fått lite bristningar i magen, tycker det är konstigt då jag inte ändrat vikten. Är lite överviktig sen början pga en depression som gjorde att jag har ätit vääldigt onyttigt en längre tid. Har ca 20 kg:s övervikt, som inte kommit jättefort, plus det senaste halvåret har vågen stått stilla då jag kommit ur depressionen och börjat röra på mig lite för att komma i form..Har läst att kortisol kan ha med bristningar att göra, om det är hormonellt alltså? Celiaki? Vitaminbrist? Jag var hos min läkare som sa att jag var på gränsen/lite över till hypotyreos, men hon sa att inga mediciner ska jag ha, ät grönsaker för att gå ner i vikt. Ja tack för att du påpekar det uppenbara..Så det har jag provat. Hon sa att ytterligare tester är ej nödvändiga..=( Sen har jag dessutom tappat mycket hår. Glansigt, halvtjockt hår, vackert= matt, skört, skämmigt tunt och livlöst, mår dåligt över det. Dessutom har jag torr hud och är så kraftlös att jag inte knappt orkar laga mat. Jag vet att det är typiska hypotyreos symtom, men kan det finnas annat som jag inte tänkt på? Vad kan jag göra åt dessa saker? (Utan läkarhjälp, vill veta om alternativmedicin har några äss i bakfickan så att säga =P ) Är så förbaskat okunnig när det kommer till såna saker.

Antal svar på detta inlägg: 0

Svara på detta inlägg

Sidor: « 1 »



Svara på detta inlägg