Alternativmedicin
Svenska
Följ oss på facebook

Alternativmedicin Forum Smärta i underlivet

 Smärta i underlivet
Louise
2010-04-18 16:31:15
Har haft mycket svamp i 10 års tid! Varje gång jag träffat ny partner. Oxå denna gången. Men nu har jag fått en sådan förskräcklig smärta runt klitoris och lite i öppningen. Jag känner mig nästan bedövad! Det svider, bränenr värker molar! Jag känner mig sjuk i hela kroppen!1 Min gyn hittar inget fel! Allt ser bra ut säger hon.. Hon har testat mig för vestibulit, men det är det inte heller!! Hur ska jag kunna leva med denna smärta som påverkar mitt humör och mitt sätt att leva... Vad ska jag göra?????

Antal svar på detta inlägg: 6

Svara på detta inlägg

Sidor: « 12 »


Uncalled for
2010-07-14 12:09:33
Är inte hoemopat. Men @Kloker, varför säger du så och varför gör du reklam för farmaceutiska preparat? Jobbar du på Astra eller nåt?
Kloker
2010-07-13 19:51:40
Är det svamp ska du använda Fluconazol (kapsel) eller Pevaryl eller dylikt (lokalt): Undvik överdriven hygien. Är det uretrit (irritation i urinröret) ska det utredas, kan vara någon infektion. Homeopater ska du så klart akta dig för.
Kalle
2010-06-20 12:09:55
Låter som candida som någon skrev. Men! penicillin är inte svaret! Tvärtom, kan göra mer skada! Den ser ingen skillnad på dem dåliga eller nyttiga bakterierna. Det du behöver är fler nyttiga för att konkurrera ut dem dåliga. Köp nyttiga bakterier som kosttilskott och uteslut all typ av socker. Även kolhydrater, som blir till socker i kroppen. Ta även kaprylsyra (är en naturlig fettsyra) som tar död på dem dåliga bakterierna. Testa detta, kan aldrig göra dig skada som medicin gör.
Charlotte
2010-05-05 01:18:55
Kan vara t ex candida svamp. Gå till läkaren och förklara symptomen så får du ev pencillin. Går då över efter ca max 2 veckor.
Louise
2010-04-20 06:19:49
Jag trodde tranbärs juice var för när man hade UVI och det har jag inte heller. Min sveda sitter lixom på utsidan....

Svara på detta inlägg