Alternativmedicin
Svenska
Följ oss på facebook

Alternativmedicin Forum Det är vatten

 Det är vatten
Jonas
2009-10-14 21:47:48
Hej alternativmedicin. Jag är en student vid Umeå universitet och har med åren blivit mer och mer intresserad av vad som egentligen är sant i världen. Det jag vill veta från er, och jag kommer med den ärligaste av intentioner, är om det finns några empiriska bevis bakom homeopati? Efter min egen research är min slutsats att denna medicin bara är vatten och inget annat. Om någon av er kan länka till någon "peer-reviewed" artikel vore jag hemskt tacksam. Min email är seseon85@hotmail.com Mvh /Jonas Bränström

Antal svar på detta inlägg: 3

Svara på detta inlägg

Sidor: « 1 »


mikael
2011-07-16 02:29:51