Alternativmedicin
Svenska
Följ oss på facebook

Alternativmedicin Forum Hjärntumör.

 Hjärntumör.
Anna
2009-04-22 20:54:20
Hej. Min mamma har en godartad hjärntumör som ej kan opereras bort då den sitter för dumt till och har växt såpass mycket. Finns det något att ta till inom alternativmedicinen? Väldigt tacksam för svar!! Mvh /Emilia

Antal svar på detta inlägg: 4

Svara på detta inlägg

Sidor: « 1 »


Peter
2009-08-27 23:04:05
Håller med Anders, vilket dravel! @Magnus: Även om vissa studier har visat att äldre (ej GSM eller hemtelefon!) telefoner kan öka risken för hjärntumörer så har ju patienten i fråga redan muterade cancerceller i knoppen - det spelar alltså ingen roll om hon pratar i mobiltelefon! Och jag vill repetera vad jag skrivit tidigare i detta forum: Cellgiftsbehandling och antioxidanter bör ej kombineras (se artikel i senaste läkaridningen, finns på nätet, forumet tillåter ej att man länkar) då man inte känner till potentiellt skadliga effekter: Att rekommendera "ordentligt med antioxidanter" är inte bara missvisande utan kan vara direkt farligt! Sen vore jag mycket intresserad om du kunde visa någon form av källa där man visat att något av dom andra preparat du rekommenderar hjälper mot hjärntumörer? @Henrik: Vaddå LCHF och cancerceller som "går tillbaka"? Vad i hela världen har du fått det ifrån??? Vitaminer, mineraler och magnetsfältsmatta???
Anders
2009-08-26 13:32:55
gud vilket bull shit... se till att din mamma vilar,lever som vanligt,inte röker osv
Magnus Lindgren
2009-08-03 00:06:25
Jag skulle rekomenderara din mamma att sluta helt att prata i trådlös hemtelefon och mobiltelefon eftersom forskare visat på samband med sådan mikrovågsstrålning och hjärntumörer. Som ett avsvällande medel kan vitamin B6 provas och för att tumören skall gå tillbaka bör din mamma äta ordentligt med antioxidanter där bla vitamin C och Selentillskott kan hjälpa henne. Ett Homeopatmedel som kan testas är arsenik alb. men läs först om preparatet stämmer med symptom. Om något är svårt att få tag i finns det oftast på tyska apotek...
Henrik
2009-07-26 17:40:49
Genom att äta LCHF kan cancerceller gå tillbaka och helt försvinna. Även QRS magnetfältsmatta kan kanske hjälpa. Vitaminer och mineraler kanske.

Svara på detta inlägg