Alternativmedicin
Svenska
Följ oss på facebook

Alternativmedicin Forum Bra akupunktör i stockholm?

 Bra akupunktör i stockholm?
Caroline
2008-11-20 20:06:21
Kan någon tipsa mig om en bra akupunktör i Stockholm? Har hudproblem och har varit hos två olika ställen och är inte nöjd med resultatet. Tack!

Antal svar på detta inlägg: 3

Svara på detta inlägg

Sidor: « 1 »


Jenny
2012-11-06 14:45:04
VälDigt sent svar;-) har testat flera olika aaa- kliniken på odenplan slår alla! Har fått absolut bäst resultat där mot stress, spänningar, allergiermm En behandling är ofta båda akupunktur, moxamassage, värmelampa och kiropraktik.. Man går därifrån som en ny människa! Stället kan verka lite opersonligt och man får vänta (alltid fullt i vänterummet) men jag har inte hittat bättre! Gick till dr. Vad hon nu heter på essingen dr. Nie tror jag för att jag inte blev gravid- 3månader senare gravid!
Sigrid
2008-11-22 14:36:32
Hej! Var bor du någonstans i Stockholm? Jag går hos en mycket erfaren akupunktör i Vasastan. Kliniken ligger på Torsgatan 79, nära S:t Eriksplan, och heter Dr.Yu Akupunktur & Kinesisk Medicin. Du kan ringa och fråga efter Dr.Yu på Tel.08-7398686. Berätta om ditt problem för Dr.Yu,normalt brukar hon svara snabbt och ge goda råd för just ditt fall. Du kan säga att Sigrid har rekommenderat dig. Jag har själv gått hos flera akupunktörer men Dr.Yu är den enda som jag verkligen kan rekommendera.
Peter Johansson
2008-11-21 12:43:29
Hur många gånger har du varit hos dessa? visa problem kan vara av mer besvärlig art att komma till rätta med. Det kan ta tid. Då kanske det är bättre att gå till samma under en tid i stället för att byta för att man är missnöjd med resultatet. Vad gör du själv för att förändra eventulla kostråd mm akupunktörerna ger? Att gå till en akupunktör kan hjälpa dig att balansera kroppen, men skulle problemen bero på exempelvis kost eller miljö och denna ej förändras är det troligt att problemen kommer tillbaka efter ett tag /Peter

Svara på detta inlägg