Alternativmedicin
Svenska
Följ oss på facebook

Alternativmedicin Forum Vilsen och down. Healing ?

 Vilsen och down. Healing ?
Anna
2008-11-19 15:49:21
Hej ! Jag har under många år kommit i perioder där jag inte trivs med min livssituation.Jag tror att det är mitt yrke som är spöket, för jag har det bra med min familjesituation ( gift med 2 underbara barn ) förutom att jag önskar att min man jobbad hemma där vi bor så vi kunde vara tillsammans under vardagarna. Mitt problem är att jag krånglar till tankarna och vet inte vad jag vill göra istället. Jag funderar och funderar hela tiden runt detta. Jag vill jobba med något annat nu...men vad ? Jag funderar på vart jag ska vända mig för att få hjälp med detta ! Är healing en bra metod eller ska jag samtala med någon ? Tacksam för svar !!!

Antal svar på detta inlägg: 3

Svara på detta inlägg

Sidor: « 1 »


Annelie Källström
2008-12-03 09:28:04
Ibland är livet jobbigt och få ihop allting, alla vill vi ha mer fritid, umgås med familj, vänner mm. Jag och min man ändrade vår livstil när min man fick diagmos EDS och jag själv som har arbetat hårt i ett familjeföretag med många plikter och krav. Vi tog beslutet att nu får det vara stopp och fick en möjlighet att förändra detta genom en ny affärsmöjlighet som gör att vi kan kombinera fritid och arbete efter våra villkor. Nu jobbar vi tillsammans och stöttar och hjälper varann samt att min man har fått lindring på sin sjukdom gällande produkter som vi använder och marknadsför. Det är recept baserat på urbefolkningarsbehandlingar och det passar vår livsfilosofi. Du får gärna kontakta mig om du vill göra en förändring på min e:mail annelie@staketdesign.se Må så gott...Annelie
Mia S
2008-11-22 13:39:48
Jag tror att alla människor kan ha sådana tankar då och då. Det viktigaste är att förstå sin egen situation, hur allvarlig är det? Vad behöver förändras för att du ska trivas bättre? Samtala med nära och kära är viktigt. Prova även akupunktur, då den kan ha positiv verkan fysiskt och psykiskt. Lycka till!
Mia S
2008-11-22 13:38:43
Jag tror att alla människor kan ha sådana tankar då och då. Det viktigaste är att förstå sin egen situation, hur allvarlig är det? Vad behöver förändras för att du ska trivas bättre? Samtala med nära och kära är viktigt. Prova även akupunktur, då den kan ha positiv verkan fysiskt och psykiskt. Lycka till!

Svara på detta inlägg