Alternativmedicin
Svenska
Följ oss på facebook

Alternativmedicin Forum Doft Allergi

 Doft Allergi
Maggie
2015-09-21 22:43:30
Hej har sedan nyår fått doftallergi/matallergi mot alla dofter sväller om tungan och munnen även tjock i halsen vid extrem doft är jämt torr i munnen tungan är som sandpapper och tål ej saker som jag kunnat äta tidigare kan nu endast dricka vatten och har en rätt som jag äter och tål !!! Fick i dag svar att alla prover va bra på njurar ex lite lågt dvitamin värde blir ej klok på detta vart vänder jag mig för alternativ hjälp då vårdcentralen ej kan hjälpa gör vad som helst snart har varit tvungen att städa ut allt ur boendet för att kunna vara hemma och är ej helt besvärsfri vilket är jobbigt kan ej göra nåt längre snälla hjälp är desperat vill ha mitt liv åter !!!!!!!!!!!!! Mvh Maggie 47 år

Antal svar på detta inlägg: 3

Svara på detta inlägg

Sidor: « 1 »


Innocent
2015-12-19 16:20:20
skriver:kan man separera rukrbien pc3a5 inlc3a4gget och sjc3a4lv texten? tycker att texten bc3b6rjar fc3b6r lc3a5ngt ut och det ser inte bra ut och vill flyta in den lite in under rukrbien hur gc3b6r man? pc3b6ss <3
Sevil
2015-11-05 13:13:25
Hej Maggie, Låter som du är kemiskt skadad. Jag har samma problem. Gå med i Multipel kemisk sensitivitet på facebook och läs mer där. MCS Nordic heter det. Kosten kan göra dig bättre.. jag lider själv utav massa matintolleranser som triggar doftintoleransen. Mvh Sevil
Javier
2015-10-25 04:53:55
Hanna :) skriver:Jag har nu lagt in baknurd pc3a5 min blogg och c3a4r jc3a4tte nc3b6jd! Men jag har vit vid sjc3a4lva inlc3a4ggen men de vita slutar ungefc3a4r efter ett inlc3a4gg och jag vill att de ska varar vit hela vc3a4gen ner. Hur gc3b6r jag? c2a0

Svara på detta inlägg