| Oregano olja gör underverk för min värk! |
|
Christina
2012-07-30 12:36:13 |
Oregano olja är en örtolja med anti-inflammatorisk verkan. Den har visat sig vara väldigt effektiv mot ledvärk orsakad av inflammation i tex. fingrar, fötter, axlar, armbågar, knän och höfter. Oregano olja är en kallpressad olja från bladen av växten oregano, origanum vulgaris, som skördas i Turkiet. Varje burk innehåller 90 kapslar och en rekommenderad daglig dos är 1 kapsel/dag i samband med måltid och dryck. Oregano olja är väl beprövad i bl.a. USA, Kanada och i Medelhavsområdet och nu har den alltså även kommit till Sverige. Citat från några användare: ”Jag känner mig mycket piggare redan efter en vecka. Innan fick jag ta 5-6 värktabletter om dagen. Nu behöver jag ingen alls!” ”Kände av en effekt i mitt onda knä efter 1 vecka. Nu gör det inte så förbaskat ont när jag spelar golf längre. Den här produkten är riktigt bra. Snart är det dags att beställa en ny burk.” ”Hela jag mår bättre och jag är på mycket bättre humör nu. Om jag ansträngde mig mycket en dag kunde jag knappt röra mig nästa dag pga min onda höft. Men nu känner jag inte alls av smärtan längre även om jag har ansträngt mig. Jag är så glad!” ”Nu är det mycket lättare att komma upp från golvet när jag har lekt med mitt barnbarn!” ”Nu kan jag dra upp knäna i soffan! Det har jag inte kunnat på länge eftersom jag har artros i mina knän” ”Jag ska åka på semester i övermorgon. Går det att fixa så jag kan få en ny burk imorgon?” ”Jag har kämpat med en ond armbåge sedan 1996. Nu känns den mycket rörligare.” Vill du veta mer? Kontakta info@kurakademin.se |
Antal svar på detta inlägg: 4 |
| Svara på detta inlägg |
Sidor: « 1 » |
|
Anders
2013-04-12 23:58:41 |
Oregano-olja finns även som droppflaska här: extrawebshop.com/wild-mediterranean-oil-of-oregano-15-ml.html?sl=SE&xid=netxtreme |
|
Christina
2012-08-29 13:45:01 |
Om ni är intresserade av att prova, kontakta KurAkademin. |
|
Christina
2012-08-27 15:38:54 |
Hej Iris! Jag köper den av en tillverkare i USA. Mvh Christina |
|
Iris
2012-08-15 11:14:24 |
Hej, var köper du denna produkt? mvh/iris |