Alternativmedicin
Svenska
Följ oss på facebook

Alternativmedicin Forum Nässelfeber/urtikaria

 Nässelfeber/urtikaria
Linda
2012-04-24 11:36:35
Jag har fått nässelfeber plötsligt för två veckor sen. Det blev i ansiktet, handfflatorna och överkroppen, plus läpparna svullnade till dubbel storlek bokstavligen. Jag fick i akuten adrenalin, antihistaminer och kortisonpiller. Jag åt en veckas kortison och antihistamin kur. Det gick över nästan helt. Nu i mårse såg jag att jag har hela överkroppen full igen och ansiktet med, har slutat med kuren för två dagar sen. Nu känner jag mig som i en limbo, såhjär kommer det väl att fortsätta? Akuten->pillerkur->en vecka utan symtom-> allt börjar från början. Jag har inga allergier, så jag kan inte greppa efter nåt heller. Har släktingar som behandlat diverse åkommor homeopatiskt och med rosmetoden eller nåt sånt med succe, och tänkte fråga om det finns nåt sånt mot det här också? Mvh / Linda S

Antal svar på detta inlägg: 2

Svara på detta inlägg

Sidor: « 1 »


Holger Wendt
2012-06-10 23:00:03
Hej Linda. Jag hoppas att du fick hjälp med din nässelfeber. Annars rekommenderar jag dig att uppsöka en tcm-akupunktör. Alltså inte den akupunktur du kan få i sjukvården, utan den som baseras på kinesisk läkekonst. Leta på akupunkturforbundet punkt se
Hira
2012-06-05 01:12:44
Hej!Ja, det beror pe5 att en del tar god tid pe5 sig att bli fe4rdiga till maten. Detta har vi talat om myekct ff6r att vi ska fe5 se5 myekct tid som mf6jligt i matsalen. Fortsatt trevlig helg!

Svara på detta inlägg