Alternativmedicin
Svenska
Följ oss på facebook

Alternativmedicin Forum Blodpropp i benet

 Blodpropp i benet
Tommy
2011-11-03 16:43:13
Vet någon nåt om Waran ? Finns det alternativ ? Gillar ej det , waran är nr. 1 på dödslistan !! Mycket tacksam för svar.

Antal svar på detta inlägg: 9

Svara på detta inlägg

Sidor: « 12 »


NiklasTyreso
2016-05-17 21:16:26
Cayenne peppar innehåller lite salicylater som är blodförtunnande. Det gör även älggräs. Apotekens trombyl, bamyl och aspirin innehåller blodförtunnande salisalsyra.
Greta
2016-04-27 17:51:06
I agree. Theology is best exemplified as Jesus did, in novel form. Then, followed by thlloegicaoly pointing to obvious connections to ancient wisdom. Always, humbly, only hinting at possible relations. It's about feeling connected. It's like feeling our way in near darkness. The truth doesn't always have to be like an elephant. We often feel the same way. When that happens, it's a great sermon story.
Anita Hermansson
2012-11-05 11:44:09
Hej,jag har ätit varan men blev sjuk av den på grund av färgämnet E 132 som finns i varan. Jag fick en tablett som heter Warfarin orion den är utan färgämne och har samma verkan som varan, jag mår mycket bättre nu.
Tommy
2012-03-24 00:28:24
Tack för svar Chrille ! Fick blodpropp i benet dagen efter en åderbrocksoperation!!!! Nu måste jag dessutom fajtas mot ! Patientförsäkringens listiga formuleringar.... dom vill ju inte hjälpa mig och dom vill ju inte betala en krona !! Försöker bota mig med Cayennepeppar och lecitin ! Slutade med Waran för jag kände hur min blodström blev förgiftad !!!! Jag blev alldeles konstig !! Hiruduidsalva är bra. Mvh från Tommy
crille
2012-03-18 17:49:19
jag behandlar huvudsakligen mina blodproppar själv nu nuförtiden...var tidigare satt på waran livstid m.m att äta rätt e viktigt...ätter typ stenålderskost..mer info om du vill ha propparna bildas naturligt för att skydda spruckna kärl//stoppa blödningar från infekterade kärl bristningar...man hindrar infektionen med höga doser c-vitamin(buffrade)+korall pulver(tas ej med maten)samt andra stödjande hälsokost lättare att få propp om man är sur i kroppen så basning är bra genom hälsokost ,samt maten vallört massage olja behandlar jag med direkt vid proppkäning samt tills proppen försvinner ..väldigt effektivt kyla, socker,magnetfält,el/mobil strålning är de största bovarna kan skriva mera fördjupat eller vilka produkter jag anv samt hjälpa till privat med mer info om det önskas waran anv som råttgift

Svara på detta inlägg