Alternativmedicin
Svenska
Följ oss på facebook

Alternativmedicin Forum Högt blodtryck?

 Högt blodtryck?
Sofia
2009-10-07 19:03:05
HAR DU HÖGT BLODTRYCK ELLER KÄNNER DU NÅGON SOM HAR DET? Vill Du vara med och prova på en gratis behandling under 10 veckors tid? Jag skall utföra mitt examensarbete och behöver 14 försökspersoner mellan 35 och 70 år (blodtryck 140/90 eller högre) som kan vara med och prova på två olika behandlingar för högt blodtryck, biofeedback och fysisk aktivitet. Två discipliner som visat enormt goda resultat tidigare! Vi ska nu se vilket som snabbast kan ge goda resultat. Du som är med, får under försöksperioden tillgång till konsultation vad gäller fysisk aktivitet (om du hamnar i den gruppen) och prova på Biofeedback som visat sig ha en stor inverkan på vårt levnadssätt. Verkar det bra? Försöket är inte invasivt på något sätt, det enda jag ber om är lite av Din tid för att prova på dessa behandlingar. Perioden är uppdelad på 6 veckor innan jul och 4 veckor efter, så att vi slipper julstressen. Du behöver lägga ner några timmar i veckan av egetarbete och tre-fyra möten under dessa veckor. Låter det som något intressant? Ta i så fall detta tillfälle till akt och hör av Dig till mig för mer noggrann information! Sofia Nyberg, sjukgymnaststuderande Karolinska Institutet Sofia.nyberg@gmail.com Ha en fin dag! Hoppas höra av just Dig!

Antal svar på detta inlägg: 2

Svara på detta inlägg

Sidor: « 1 »


Anders T Peedu
2011-11-03 19:46:10
Vill gärna vara med. Mitt blodtryck är i skrivande stund 190/90 Hör gärna av dig. MVH Anders T Peedu
Inga-Maj persson
2011-09-07 21:06:55
Jag är intresserad av att höra vad det handlar om. MVH Inga-MAj persson 070-2629341 lättast efter 18:00 eller mellan 08:00 09:00 på vardagarna.Helger OK alla tillfällen

Svara på detta inlägg