Alternativmedicin
Svenska
Följ oss på facebook

Alternativmedicin Forum högt blodtryck mm

 högt blodtryck mm
zenzele
2009-03-16 13:19:44
Hej! Jag är så trött på att ingen ser helheten i den traditionella sjukvården. Söker med ljus o lykta efter nån som kan se hela mig o vad jag behöver. Har tidigare haft psykiska problem o medicinerar fortfarande mot dessa även om jag känner mig ganska fri från dessa problem. Senaste året har jag även fått med mot högt blodtryck o nu senast även mot höga blodfetter. Jag är överviktig men det finns en ärftlig faktor med i bilden oxå. Vill inte ta alla dessa piller! Någon som har tips på bra behandlingar o gärna ett namn på en bra alternativ läkare?

Antal svar på detta inlägg: 4

Svara på detta inlägg

Sidor: « 1 »


Morten
2010-10-01 23:43:12
Har kanskje produktet som kan hjelpe helsetilstanden din ? Har mange kunder med liknende problemstilling. Ta kontakt på mortenlie@yahoo.no for mer informasjon
Falsk marknadsföring
2010-03-14 16:30:44
Skulle Nikken vara det enda företag som erbjuder helhetstänk för kropp och själ? Nä, troligen inte. Typ alla sm kör akupunktur enligt traditionell kinesisk medicin, kinesiologer samt en hel del andra jobbar efter helhetstänk. Så det där är helt "bull"
Katharina Bjelke
2010-03-14 10:24:11
Hej Själv jobbar jag som nikkkenkonsulent och det är just det du efterfrågar som vi erbjuder -ett helhetstänk! Vi är det enda företaget som erbjuder ett heltäckande koncept för kropp och själ, och jag har absolut hjälp att erbjuda dig Hör av dig så ska jag berätta mer. Med ljus & kärlek /Katharina nikkenkonsulent@gmail.com
adelphos
2009-06-15 07:46:24
Hej på dig! jag vet ett te som heter jiaogulan som är bra att dricka när man har högt blodtryck och även vikt problem. Kolla i affärer där du bor om det är någon som säljer det. Lycka till MVH. adelphos

Svara på detta inlägg