Alternativmedicin
Svenska
Följ oss på facebook

Alternativmedicin Forum Ewing sarcom, skelettcancer

 Ewing sarcom, skelettcancer
Pia B
2008-10-14 12:16:14
Hej! Jag undrar vad man skulle kunna ge för tillskott av vitaminer och mineraler till min dotter som har drabbats av skelettcancer. Vet att man inte skall ge antioxidanter.. stämmer detta? Mvh Pia

Antal svar på detta inlägg: 15

Svara på detta inlägg

Sidor: « 12 3 »


Fernando
2015-12-19 18:13:16
Anonymous skriver:1. Ff6rstage5ng2. Via bleoggn La dolce vita vs Hell i Stockholm , den i sin tur kom jag till via sf6kning pe5 ordet dart pe5 google; La dolce vita vs Hell i Stockholm. En neurotisk musik -och modee4lskande dart och helte4ckningsmatta te4nk snarare i termer av avslappnad bar de4r inte 3. Fredrik, bor i Grf6ndal och he5ller ockse5 pe5 och renoverar. Dock verkar det inte ge5 med samma tempo som du har tyve4rr ..
aleksos
2010-03-10 02:57:24
Hej! Skrev om Silicea i högpotens tidigare. Avråder från att prova något homeopatiskt medel. I tyskland tror jag lagen tillåter att rekommendera hom. medel. Det finns en uppsjö heilpraktiker o klassiska homeopater i Tyskland.
Peter
2010-03-03 07:47:29
Vad har Saras och Linneas inlägg med holistisk vård att göra? Minst en av dom är en ovanligt hänsynslös näringsidkare som vill tjäna pengar på sälja verkningslöst skit till en utsatt människa - enligt min mening hör ni till skaran Judas, Brutus och Cassius. Pia: Inget av de preparat som presenteras kan hjälpa din dotter, snarare riskerar du att påverka hennes nuvarande behandling. Jag förstår hopplösheten i din situation, har du pengar över och vill prova, prata först med behandlande läkare om eventuella interaktioner.
aleksos
2010-02-18 12:21:16
annieappleseedproject.org/index.html
aleksos
2010-02-18 12:19:06
hj

Svara på detta inlägg