Alternativmedicin
Svenska
Följ oss på facebook

Alternativmedicin Forum Höja blodtrycket

 Höja blodtrycket
Ankan
2008-09-15 16:36:14
Haj igen Kanske någon har tips om hur jag kan höja blodtrycket lite grann. Tacksam för all hjälp

Antal svar på detta inlägg: 2

Svara på detta inlägg

Sidor: « 1 »


Tyrone
2013-03-10 15:12:12
Lite fakta om dansen som ni fick prova 22/8:My girl Sallykoreograf: Audrey Watson32 count, 4 wall, BeginnerMusik: Sea Salt Sally av Rick GuardBra jabbot tjejer!
Anna-Lena
2008-09-17 13:03:11
Hej! Har du testat Floating? Forskning visar att blodtrycket sänks med Floating men min erfarenhet säger att de med extremt lågt blodtryck inte får lägre. Jag har inget direkt svar men det är inte farligt att prova. Forskningen vad det gäller Floating säger också att kroppen kommmer i balans och läker sig själv vid viktlöshet så det kan ju tänkas att ditt blodtryck kan rätta till sig. Jag har i mitt jobb haft kontakt med kunder som äter blodtryckssänkande medicin och då varit rädd att blodtrycket ska sjunka för lågt. Denna risk finns ej enl läkare när det gäller Floating så det är inte farligt för dig att testa, tänk bara på att ta det försiktigt när du reser dig upp ur tanken så att du inte blir yr. Lycka till! mvh Anna-Lena på Aqua Floating i Kalmar AB Vill du veta mer om floating så kan du besöka olika hemsidor.

Svara på detta inlägg