Alternativmedicin
Svenska
Följ oss på facebook

Alternativmedicin Forum Johannesbröd.

 Johannesbröd.
Stefi.
2008-08-22 19:33:52
Hej! Någon som vet var skulle man kunna köpa den saken som heter Johannesbröd? På några affärer frågade jag men det gick inget vidare. Det fanns personer som visste inte ens vad var det för någonting. På somliga djuraffär kan man köpa den. Den där saken har bevisligen nyttiga egenskaper. Kan det vara så att man behöver inte längre dessa nyttigheter?

Antal svar på detta inlägg: 6

Svara på detta inlägg

Sidor: « 12 »


Ismeta
2014-03-15 09:14:26
Carobpulver hittar ni på naturalis.se De säljer naturligaprodukter
Ilhan
2010-05-07 05:59:16
Hej alla som söker johannesbröd att köpa jag seljär den på min butik ica kavantum sollentuna ni är välkomna...
Bra vid urinvägsbesvär
2010-02-03 18:45:09
Tamarind/Johannesbröd/Carob används i latinamerika som dryck. Dels som vanlig måltidsdryck men även som medicinsk dryck. Det har ungefär samma egenskaper som Tranbärsjuice. Mycket gott o läskande dessutom
Esra
2009-09-25 16:45:19
Hej alla som jagar Carob. Carob sirap kan ni hitta välsorterade utlänska affärer. På burken står "harnup" eller "keciboynuzu pekmezi". Det rekomenderas 1 msk om dagen. Carob sirap innehåller järn, zink, fosfor, kalcium, krom, magnesium, mangan och kalium. Lycka till
Också en Gudrun
2009-04-29 22:30:30
Carob har funnits åtskilliga år i pulverform i hälsokostbutiker - att använda i stället för kakao. Men smaken är helt olika, dvs carob smakar egentligen ingenting alls, tycker jag. Jag har sett att carob rekommenderas vid viktminskning men ... tro det den som vill.

Svara på detta inlägg