Alternativmedicin
Svenska
Följ oss på facebook

Alternativmedicin Forum Stopp i andning

 Stopp i andning
Lisa
2008-07-29 00:35:47
Har ätit antibiotika i 10 dagar för att ett myggbett infekterades. Halvvägs in i min idiotiska piller-kur började luftrören dras samman och vissla vid ansträngning eller kyla i luften, som om jag hade astma, vilket jag aldrig visat några tecken på tidigare. Det började mola i sidan av bröstkorgen när jag cyklade igår. Nu kan jag absolut inte dra djupa andetag, det säger bara stopp. Ni vet, slutklämmen på andetagen får liksom inte plats och jag måste spänna hela axelpartiet. Idag fick jag förslaget att det kanske kan vara lungsäcksinflammation. Funderar på om det har något samband med antibiotikan, har läst att det kan bero på en reaktion av läkemedel och att det lätt går över på unga. Det känns som en stor subluxation i bröstryggen. Någon som vet något om det jag skriver? Tacksam för svar, slipper gärna besök på vårdcentralen. Har svårt att lita på vad samhället ser som "riktiga" läkare. Ha det fint! ( :

Antal svar på detta inlägg: 9

Svara på detta inlägg

Sidor: « 12 »


Nita
2008-09-26 15:23:39
Har du varit till en kiropraktor? Jag tycker att det låter som om du skulle kunna ha stor hjälp av det.
Lurad
2008-09-18 11:35:20
Ja det är tur att nån kan må bra av honom... Fast det finns nog många mer som har fårr psykiska problem av honom istället....
Lisa
2008-08-16 03:49:54
Tack för din tid till svaret. Jag gick till vårdcentralen och de lyssnade på lungorna samt mätte hur stor andel syre jag får i mig, vilken uppgick till 98% fastän det kändes så trögt. Lungorna lät fint, så det sitter i ryggen. Förmodligen pga gammalt trauma som triggas av mentala frågor. Vet att jag har mycket subluxationer i just det ryggområdet som säger stopp. Accepterade att det var svårt att andas och sedan dess har jag lärt mig mer och mer att komma igenom. Det är spännande med kroppens reaktioner. Jobbigt också, men lärorikt. Tack.
Mari H Nyström
2008-08-07 10:29:10
Hej Trots din antibiotikakur så kan det vara lunginflammation. Nog rekommenderar jag att du går till läkare för att slipa större skador på dina lungor. Ha tillit för en dag Lycka till Mari

Svara på detta inlägg