Alternativmedicin
Svenska
Följ oss på facebook

Alternativmedicin Forum Analfissur - Lachesis mutus

 Analfissur - Lachesis mutus
Anonym
2008-03-11 14:54:08
Har sedan två år tillbaka (efter förlossning) besvärats svårt av en analfissur, har provat både operation och botox injektioner (har nyligen fått en botoxspruta som inte ger effekt) De symtom som jag har nu är främst en krampkänsla som känns synnerligen obehaglig och att det svider och känns allmänt irriterat. De svåra smärtorna som jag hade första halvåret som krävde morfin är dock borta. Jag lider svårt av att sprickan inte läker då jag begränsas när jag blir sämre om jag rör på mig och går omkring eller om jag sitter för mycket. Har varit hos en homeopat som gav mig Kalium bich att ta 5 piller morgon/kväll men har inte blivit bättre. Har läst lite och undrar över Lachesis mutus om det vore något för mig. Inbillar mig att bara jag blir av med krampen och det ökade vilotrycket så kan jag ha en chans till läkning. Snälla svara på mitt mail då jag är förtvivlad att inget hjälper.

Antal svar på detta inlägg: 22

Svara på detta inlägg

Sidor: « 12 3 4 5 »


Julia
2011-01-19 15:19:50
Hej! Jag kan bara säga att det hjälper.
Julia
2011-01-19 15:18:26
Hej! Jag håller med dej med magnesium, efter två års lidande spricka började jag äta magnesium och det hjälper vilken mirakel,jag kan varmt rekommendera!!!!!
Julia
2011-01-19 15:17:43
Hej! Jag håller med dej med magnesium, efter två års lidande spricka började jag äta magnesium och det hjälper vilken mirakel,jag kan varmt rekommendera!!!!!
pillan
2010-11-27 17:06:14
Hej! Ni som tipsade Preparation H mot analfissur, när man läser om detta står det att det är mot hemorrojder och inget mot analfissur??! Ska man verkligen använda det då?
annalucifer
2010-11-11 15:44:58
Det finns en produkt i hälsokost-affärer som heter HUSK, som är bra vid anal-fissur. Kan även användas vid graviditet.

Svara på detta inlägg