Alternativmedicin
Svenska
Följ oss på facebook

Alternativmedicin Forum vad är detta? står inte ut!

 vad är detta? står inte ut!
anna
2008-02-16 21:12:55
hej. jag har ofta tidigare haft urinvägsinfektioner som lett till svamp efter antibiotikakur. har även många gånger varit förstoppad, magen funkar oftast bättre nu men avföringen är kletig och jag måste använda jättemycket papper när jag ska torka mig. nu till det sörsta problemet. har sedan ett bra tag tillbaka haft uvi symtom men urinstickan och odlingarna visar inget. jag känner mig irriterad INNE i urinröret och blåsan, nån gång har jag lite sveda och klåda men inte så ofta. har också trängningar och känsla av att ej kunna tömma blåsan ordentligt. har nu läst i en bok att man kan ha svamp inne i urinvägarna och blåsan stämmer det? eller kan min problem bero på nått annat? (ska tillägga att jag är gravid, men har dessa besvär sen innan) snälla nån som har tips eller råd.. kanske nån som har liknande problem?

Antal svar på detta inlägg: 8

Svara på detta inlägg

Sidor: « 12 »


Marie
2009-06-04 10:16:22
Ta medel mot Candida. Sök på internet
anna
2008-02-18 15:47:58
oj glömde skriva. har inga sjukdomar är kollad för allt flera ggr
Micke
2008-02-18 10:50:42
Knalla ner till mvc och be dom ta lite prover på olika könssjukdommar. Skulle inte förvåna mig om du har något sådant. Inget att vara rädd och orolig för eftersom dom flesta botas relatift lätt. Och visar det sig att du är frisk så är ju det en trygghet i sig eller hur.

Svara på detta inlägg